Як безпечно купувати товари в інтернет-магазинах
Пропонуємо дізнатися основні правила придбання товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. При виборі інтернет-магазину для купівлі товару слід звертати увагу на:
- наповнення сайту;
- якість і деталізацію зображення товарів;
- відгуки покупців (можливість залишити відгук безпосередньо на сайті). Також
радимо вивчати відгуки на різних форумах, через Google Search, в соціальних
мережах;
- наявність та наповнення сторінок у соцмережах;
- наявність офісу і торгових точок офлайн із зазначенням адреси та контактного
телефону;
- посилання на магазин на сайтах фабрик-виробників товарів, чиї товари реалізує
магазин.
Перед покупкою треба обов’язково з’ясувати:
- найменування та місцезнаходження продавця;
- основні характеристики продукції (розмір, колір, матеріал виготовлення);
- ціну товару та наявність додаткових платежів;
- порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставки;
- порядок повернення/обміну.
У разі відсутності цієї інформації або небажання продавця надавати її,
радимо відмовитися від купівлі товарів у такому магазині.
Якщо ж ви все-таки придбали товар в інтернет-магазині і він виявився
неналежної якості, то для того, щоб його повернути/обміняти, потрібно:
- зберегти документ, що підтверджує оплату та отримання товару;
- переконатися, що товар зберігся у первісному вигляді;
- протягом 14 днів з дня купівлі звернутися до продавця з вимогою
повернути/обміняти товар;
- повідомити, як можна забрати товар (витрати за пересилання покладаються на
продавця або за домовленістю сторін).
Якщо продавець відмовляється прийняти/обміняти товар:
- переконайтеся, що володієте інформацією про суб’єкта господарювання, який
здійснив продаж (найменування та місцезнаходження);
- зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів
Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.
Судовий збір за позовами про порушення прав споживачів не стягується.