Перелік послуг
ПЕРЕЛІК адміністративних послуг, що надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг»
Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області
№ з/п |
Назва адміністративної послуги |
Законодавчі акти України, якими передбачено надання адміністративної послуги |
|
РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ |
|
1 |
Реєстрація місця проживання особи |
|
2 |
Зняття з реєстрації місця проживання особи |
|
3 |
Реєстрація місця перебування особи |
|
4 |
Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи |
|
5 |
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої |
|
|
ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ |
|
6 |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку |
• Положення про паспорт громадянина України, затверджене постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ |
|
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВ ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ |
|
7 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
|
8 |
Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно |
|
9 |
Державна реєстрація обтяжень речового права на нерухомого майна |
|
10 |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
|
11 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
|
12 |
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
|
13 |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|
14 |
Скасування рішення державного реєстратора |
|
15 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ ПІДПРИЄМЦІВ |
||
16 |
Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування) |
|
17 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних - осіб та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань) |
|
18 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) |
|
19 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа (крім громадського формування) |
|
20 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) |
|
21
|
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) |
|
22 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
|
23 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
|
24 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, лквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування) | |
25 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) |
|
26 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) |
|
27 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
|
28 |
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
|
29 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
|
30 |
Державна реєстрація фізичної особи - підприємця |
|
31 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу- підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
|
32 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
|
33 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця |
|
34 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційні справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця) |
|
|
НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ* |
|
35 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: витягу з Державного земельного кадастру про:
|
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
|
||
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
|
||
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
|
||
36 |
Видача довідки про: 1.наявність та розмір земельної частки (паю) 2. наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
|
37 |
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
|
38 |
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями |
|
39 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
|
40 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
|
41 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу |
|
42 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу |
|
43 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу |
|
44 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
|
45 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
|
46 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
|
|
ПЕНСІЙНІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ** |
|
47 |
Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо) |
|
48 |
Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління |
|
49 |
Консультування щодо законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення |
|
50 |
Приймання замовлень на видачу довідок:
|
|
51 |
Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок |
|
52 |
Допомога в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення |
|
53 |
Видача пенсійного посвідчення |
|
54 |
Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання. |
|
55 |
Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок |
|
56 |
Приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій |
|
57 |
Приймання заяв та документів щодо:
|
|
58 |
Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, н6адання допомоги в користуванні ним |
|
РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ*** |
||
59 |
Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження |
|
60 |
Державна реєстрація смерті фізичної особи |
|
61 |
Державна реєстрація шлюбу |
|
НОТАРІАЛЬНІ ПОСЛУГИ У НАСЕЛЕНИХ ПУНКТАХ, ДЕ НЕМАЄ НОТАРІУСІВ***** |
||
62 |
Посвідчення заповіту (крім секретного) |
|
63 |
Скасування заповіту |
|
64 |
Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа |
|
65 |
Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього |
|
66 |
Засвідчення справжності підпису на документі |
|
67 |
Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами |
|
|
МІСЦЕВІ ПОСЛУГИ |
|
68 |
Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі у власність, в оренду, в постійне користування |
|
69 |
Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) |
|
70 |
Надання дозволу на розроблення детального плану території. |
|
71 |
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання у власність |
|
72 |
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду |
|
73 |
Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок (земельних часток (паїв) в натурі (на місцевості) |
|
74 |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) |
|
75 |
Затвердження детального плану територій |
|
76 |
Припинення громадянами права користування земельними ділянками |
|
77 |
Надання погодження на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок за межами населених пунктів |
|
78 |
Надання дозволу на розробку схеми розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності |
|
79 |
Затвердження схеми розміщення тимчасових споруд |
|
80 |
Затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки |
|
81 |
Внесення змін до рішень ради щодо вирішення земельних питань різного характеру |
|
82 |
Переведення дачних/садових будинків в житлові |
|
83 |
Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна |
|
84 |
Погодження місця розміщення ТС (тимчасових споруд)для провадження підприємницької діяльності |
|
85 |
Видача (продовження дії) дозволу на розміщення зовнішньої реклами, переоформлення дозволу |
|
86 |
Продовження терміну оренди земельної ділянки |
|
87 |
Надання в оренду комунального майна, продовження договору оренди комунального майна |
|
88 |
Надання довідки про фактичне місце проживання (не проживання) в населеному пункті |
|
89 |
Надання довідки про те, що заявник є (не є) членом особистого селянського господарства |
|
90 |
Надання довідки про відсутність забудови на земельній ділянці |
|
91 |
Надання довідки про те, що заявник є користувачем (забудовником) житлового будинку |
|
92 |
Встановлення, коригування розміру пайової участі |
|
93 |
Надання дозволу на виготовлення експертної грошової оцінки земельної ділянки |
|
94 |
Комісійне обстеження земельної ділянки |
|
95 |
Комісійне обстеження зелених насаджень |
|
96 |
Видача дозволу (ордера) на видалення зелених насаджень |
|
97 |
Прийняття рішення про переведення житлових будинків і житлових приміщень у нежитлові та нежитлових приміщень у житлові |
|
98 |
Видача витягу з погосподарської книги |
|
99 |
Затвердження витягу з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки |
|
100 |
Надання довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) |
|
101 |
Надання викопіювання з генерального плану |
|
102 |
Видача довідки про наявність або відсутність земельного та майнового паїв |
|
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ |
||
103 |
Надання дозволу на переоформлення реєстраційних документів, продаж транспортних засобів від імені малолітньої (неповнолітньої) дитини |
|
104 |
Надання дозволу на укладання договору про припинення права на аліменти для дитини у зв’язку з набуттям права власності на нерухоме майно |
|
105 |
Надання дозволу на укладання договору дарування житла, право власності (користування) яким має малолітня (неповнолітня) дитина та прийняття в дар житла на ім’я малолітньої (неповнолітньої дитини) |
|
106 |
Надання дозволу на укладення договору купівлі житла на ім’я повнолітньої особи, де право користування має малолітня (неповнолітня) дитина, або на ім’я малолітньої (неповнолітньої) дитини
|
|
107 |
Надання дозволу на підписання необхідних документів від імені малолітньої дитини або неповнолітній дитині |
|
108 |
Надання дозволу на підписання необхідних документів громадянам, право користування якими мають діти |
|
109 |
Надання дозволу на укладання договору продажу (обміну) житла, право власності (користування) яким має малолітня (неповнолітня ) дитина |
|
110 |
Надання дозволу на продаж цінних паперів, які належать на праві власності малолітнім (неповнолітнім) дітям |
|
111 |
Надання дозволу на отримання грошової компенсації за належне жиле приміщення дитиною |
|
112 |
Визначення місця проживання дитини |
|
113 |
Надання дозволу на відрахування (переведення) дітей з навчальних закладів |
|
114 |
Надання інформації щодо перевірки цільового витрачання аліментів |
|
115 |
Надання дозволу на звільнення з роботи працівників молодше вісімнадцяти років з ініціативи власника або уповноваженого ним органу |
|
116 |
Надання довідки про позбавлення батьківських прав |
|
117 |
Надання довідки працівникам, які мають дітей, для отримання додаткової соціальної відпустки |
|
118 |
Надання акту обстеження житлово-побутових умов проживання дитини або одного з батьків |
|
119 |
Надання висновку щодо визначення імені та/або прізвища дитини |
|
120 |
Надання дозволу на зміну прізвища дитини |
|
121 |
Тимчасове влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування та дитини, яка залишилася без батьківського піклування в сім’ї громадян |
|
122 |
Затвердження висновку щодо доцільності (недоцільності) позбавлення батьківських прав |
|
123 |
Про участь у вихованні та порядок побачення батьків з дітьми |
|
124 |
Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок збройних конфліктів |
|
125 |
Влаштування дитини до державного дитячого закладу за заявою батьків |
|
126 |
Надання рішення (згоди) органу опіки та піклування на госпіталізацію малолітньої (неповнолітньої) особи до закладу з надання психіатричної допомоги у разі незгоди одного із батьків або його відсутності |
|
127 |
Звільнення від обов’язків піклувальника |
|
128 |
Затвердження висновку служби у справах дітей про підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України |
*Послуги пенсійного фонду надаються спеціалістами об’єднаного управління пенсійного фонду України у Житомирській області згідно графіку прийому після підписання угоди про співробітництво.
** Після підписання угоди про співробітництво та впровадження програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
*** після визначення відповідальних посадових осіб даного відділу «Центр надання адміністративних послуг» Оліївської сільської ради шодо надання нотаріальних послуг.