Оліївська громада
Житомирська область, Житомирський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

АТ "Житомиргаз" перейшло під державне регулювання Групи Нафтогаз України. Що це означає для споживачів?

Дата: 21.07.2023 14:29
Кількість переглядів: 64

Фото без опису

 

 

АТ "Житомиргаз" перейшло під державне регулювання Групи Нафтогаз України. Що це означає для споживачів?
Оператор газорозподільних мереж АТ "Житомиргаз" продовжує працювати у штатному режимі, забезпечуючи безперебійний та безаварійний розподіл газу усім категоріям споживачів області. Незмінними є зобов'язання Житомиргазу перед абонентами так само, як споживачів перед компанією. Адже договори на розподіл природного газу залишаються діючими. Робота під координацією держави - гарантія безпеки та стабільності. 

Чи зміниться тепер тариф на послуги розподілу? 
Ні, тариф на послуги розподілу природного газу залишиться таким самим. 

Куди сплачувати за доставку газу? 
реквізити для оплати за послуги розподілу газу для клієнтів АТ "Житомиргаз"
залишаються без змін, (такі, як в попередніх квитанціях).
ЄДРПОУ 03344071
IBAN UA 103116470000026030300007730
в АБ "Ощадбанк"

Коли і куди передавати показники лічильника газу? 
показання лічильника газу варто передати з 1 по 5 число. Способи передачі: 
- в особистому кабінеті my.gas.ua;
- через чатботи GASUA у Viber, Telegram;
- NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- SMS-повідомленням на номер 4647
Будь-які інші платформи не є коректними та працювати не будуть! 

Якщо показники передані не вчасно? 

Зберігайте спокій, зафіксуйте дані станом на 30 число місяця, передавайте їх з 1 по 5
число наступного місяця. Після отримання даних перерахунок спожитих обсягів газу з 
урахуванням фактичних показань лічильника буде проведено автоматично. 

Якщо є переплата за доставку газу, вона зберігається? 
Так. Переплата, як і заборгованість, у разі їхньої наявності, зберігаються за Вашим особовим рахунком. 

Як дізнатися особовий рахунок? 
Особовий рахунок залишається без змін. Дізнатися його можна: 
- у платіжках за послугу розподілу природного газу
- на сайті Нафтогазу gas.ua, натисніть "Дізнатися номер рахунку", введіть EIC-код 
(його можна знайти у попередніх платіжках), натисніть "далі". 
-Зателефонувати у Контакт-центр

Куди дзвонити, якщо виникли питання? 
Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК "Нафтогаз України" за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Звідки Ви отримуєте інформацію про події в громаді?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь